Anket Ne yapmalıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 230
Ne yapmalıyım?
Ne güzel bu yaşta devlete kapak atmışsın devam et
%52,61 (121 Oy)
İnsan her zaman istediği şeyi yapmalı harekete geç
%47,39 (109 Oy)
  • 06-12-2021, 10:10:55
    #46
    Sana güveniyoruz ama şu anki maddi duruma güvenmiyoruz kardeşim.
  • 06-12-2021, 10:26:38
    #47
    Yap demiyorum ama ben yapardım.İstifa eder elimde bir sağlam proje yada meslek varsa düşünmeden basardım istifayı.
    Lakin bir mesleğin uzmanlığın yok ise bekara hatun boşamak kolay. Bekarsın şuan sanırım bu yüzden dolayı kolay düşünebiliyorsun bu olayları.Evli ve çocuk olsa aklının ucundan geçirmezsin.

    Sana önerim şu ;
    Madem memursun ve sabiit maaşın var bunu değerlendir.Birikim yap.
    Bu süre zarfında işi yaparken bir sektör bir proje bir uzmanlık üzerine yoğunlaş.
    İş öğren , eğitim al yada analiz yap araştır.
    Ne zaman tamam artık oldu bu iş kafama koydum araştırdım analiz ettim dedin o zaman istifa etme o işe başla.
    O işe başladığında memurluk ile gitmediği an istifanı et.İkisi gidebildiği kadar gitsin.
  • 06-12-2021, 11:03:50
    #48
    Hocam memur olarak devam edip kalan zamanlarınızda proje geliştirmenizi öneririm.
  • 06-12-2021, 11:16:00
    #49
    Aslında aklımda 2 uygulama var üniversitede yazılım okuyordum isteyerekte gittim ama gençlik ateşi yüzünden okula hiç zamanım kalmadı üniversite üniversite gezdim o yüzden bilgim yok bir kaç yerden fiyat aldım 1 kişi hariç fahiş fiyatlar çektiler hakkı o mudur derseniz sanmıyorum emin olsam kolay para peşinde koşup çöpe atacağıma yatırımı buna yaparım.

    2 uygulama içinde işinin ehli ücretinin hakkını isteyecek insan varsa şayet pmsini bekliyorum
    Nispeten iki uygulama basit şablonlara sahip olacak
    biri sesli
    biri date uygulaması bunlara uygun uygulama bulup satın alınıp reskin olarakta olur sıfırdan yazımda olur yardımcı olabilecek arkadaşlar iletişime geçebilirse anlaşırsak sizlerin dediği gibi beraber yürütmeye çalışıp pasif gelire yoğunlaşayım
  • 06-12-2021, 14:02:35
    #50
    çalışırken planlarını kovala. kovaladığın planlarda en azından orta seviyeye gelmeden elindeki hazır kaynağı bırakma yarıyolda kalırsın.
  • 06-12-2021, 18:17:26
    #51
    memuriyet cepte
    birikim yap
    projelerini belirle ve hayata geçir
    sonrasında oluşacak pasif gelirin memuriyeti bıraktığında da seni memnun ediyorsa bırakıp işlerini geliştir
    şahsen ben öyle yapacağım ama 12 yıldır yapamadım bi türlü
  • 06-12-2021, 18:34:29
    #52
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memuriyet cepte
    birikim yap
    projelerini belirle ve hayata geçir
    sonrasında oluşacak pasif gelirin memuriyeti bıraktığında da seni memnun ediyorsa bırakıp işlerini geliştir
    şahsen ben öyle yapacağım ama 12 yıldır yapamadım bi türlü
    İşte tam olarak bende 12 yıl yapamamaktan korkuyorum bıraksan bir dert bırakmasan bir dert mutlu musun deseniz değilim ama babama sorsan kim mutlu ki diyor sanırım en önemlisi çevre faktörü insan destek gördükçe yapamayacağı varsada yapıyor diğer türlü hep bir baskı hissi hep bir stress olacak şeyde olmuyor
  • 06-12-2021, 22:23:53
    #53
    Keşke yerinde ben olsaydım ... Memur olmuşsun daha ne istiyosun hocam? Dışardan göründüğü gibi değil evet sen memursun o yüzden dışardan göremiyorsun.

    Kendi işin olunca her şey güllük gülistanlık olmuyor stresten kafanda saç maç kalmaz. Bir ton şey var yattığın yerden para kazanıyosun memuriyette günde 5 6 saat çalışıyosun hafta sonu tatilin var sosyal hakların var mis gibi izinlerin var. Hangi biri olarak kendi işinde?? Gece gündüz çalışacaksın ya pazarın tatilin gecen gündüzün olmayacak ne geçecek eline? Hazır zamda geldi mis gibi al maaşını otur derdiniz ne anlamıyorum hafta sonları tatillerde vs vs istediğin gibi gez dolaş takıl başka şeylerle uğraş hobi edin ne yapmak istiyosan onu yap çünkü başkasınn işinde veya kendi işinde bu rahatlığı ve bu zamanı asla bulamazsın
  • 06-12-2021, 22:35:10
    #54
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke yerinde ben olsaydım ... Memur olmuşsun daha ne istiyosun hocam? Dışardan göründüğü gibi değil evet sen memursun o yüzden dışardan göremiyorsun.

    Kendi işin olunca her şey güllük gülistanlık olmuyor stresten kafanda saç maç kalmaz. Bir ton şey var yattığın yerden para kazanıyosun memuriyette günde 5 6 saat çalışıyosun hafta sonu tatilin var sosyal hakların var mis gibi izinlerin var. Hangi biri olarak kendi işinde?? Gece gündüz çalışacaksın ya pazarın tatilin gecen gündüzün olmayacak ne geçecek eline? Hazır zamda geldi mis gibi al maaşını otur derdiniz ne anlamıyorum hafta sonları tatillerde vs vs istediğin gibi gez dolaş takıl başka şeylerle uğraş hobi edin ne yapmak istiyosan onu yap çünkü başkasınn işinde veya kendi işinde bu rahatlığı ve bu zamanı asla bulamazsın
    bende bunu anlamıyorum mesela memuriyet yada mesleklerin çoğu insanı ne uzatır ne kısaltır yaşamını sürdürmesini sağlar babam 30 senelik memur adam 55 yaşına geldi malı mülkü çok şükür ama yaşadı mı dersen hayır bu hayata bir kere gelip bir şeyler almak için aydan aya taksit ödemek ve buna şükür etmek kusura bakmayın bu bana çok dar geliyor
    Diğer tarafın eksileri tabi ki var ama artılarla eksileri karşılaştırınca daha cazip geliyor yukarıda bir arkadaş yazmıştı bir ay 5 bir ay 20 bir ay -1 olur ticaret böyle bir şeydir diye aralarda ki farka bakar mısın? Birde her ay 5-6 sabit stabil gelir düşünelim evim var arabam var kira derdim yok ev geçindirme derdim yok yarısını yiyip yarısını kenara atsam kaç sene sonra ev alabilirim mesela? Ben o parayı kenara atana kadar o ev kaç bin artar bence sonsuz döngüye gireririz yani demek istediğim stabil sabit bir iş maaş evet garanti evet geçindirir ama büyütmez mutlu etmez yani bilmiyorum ben mi yanlışım siz mi yanlışsınız hep bu tarz düşündüm halada öyleyim her sabah işe kalktığımda, işteyken aslında kaybetmekten korktuğum bir şeyde yok yıllarca kolay para peşinde 2 güzel iş parası yemişimdir Ama şuanki konumumda burayı bırakıp bir işe girişip o işte başarısız olma lüksüm yok hem maddiyat olarak hem psikolojik olarak beni şuan geride tutan sadece bu