memuriyet cepte
birikim yap
projelerini belirle ve hayata geçir
sonrasında oluşacak pasif gelirin memuriyeti bıraktığında da seni memnun ediyorsa bırakıp işlerini geliştir
şahsen ben öyle yapacağım ama 12 yıldır yapamadım bi türlü
İşte tam olarak bende 12 yıl yapamamaktan korkuyorum bıraksan bir dert bırakmasan bir dert mutlu musun deseniz değilim ama babama sorsan kim mutlu ki diyor sanırım en önemlisi çevre faktörü insan destek gördükçe yapamayacağı varsada yapıyor diğer türlü hep bir baskı hissi hep bir stress olacak şeyde olmuyor