Yap demiyorum ama ben yapardım.İstifa eder elimde bir sağlam proje yada meslek varsa düşünmeden basardım istifayı.
Lakin bir mesleğin uzmanlığın yok ise bekara hatun boşamak kolay. Bekarsın şuan sanırım bu yüzden dolayı kolay düşünebiliyorsun bu olayları.Evli ve çocuk olsa aklının ucundan geçirmezsin.

Sana önerim şu ;
Madem memursun ve sabiit maaşın var bunu değerlendir.Birikim yap.
Bu süre zarfında işi yaparken bir sektör bir proje bir uzmanlık üzerine yoğunlaş.
İş öğren , eğitim al yada analiz yap araştır.
Ne zaman tamam artık oldu bu iş kafama koydum araştırdım analiz ettim dedin o zaman istifa etme o işe başla.
O işe başladığında memurluk ile gitmediği an istifanı et.İkisi gidebildiği kadar gitsin.