Keşke yerinde ben olsaydım ... Memur olmuşsun daha ne istiyosun hocam? Dışardan göründüğü gibi değil evet sen memursun o yüzden dışardan göremiyorsun.
Kendi işin olunca her şey güllük gülistanlık olmuyor stresten kafanda saç maç kalmaz. Bir ton şey var yattığın yerden para kazanıyosun memuriyette günde 5 6 saat çalışıyosun hafta sonu tatilin var sosyal hakların var mis gibi izinlerin var. Hangi biri olarak kendi işinde?? Gece gündüz çalışacaksın ya pazarın tatilin gecen gündüzün olmayacak ne geçecek eline? Hazır zamda geldi mis gibi al maaşını otur derdiniz ne anlamıyorum hafta sonları tatillerde vs vs istediğin gibi gez dolaş takıl başka şeylerle uğraş hobi edin ne yapmak istiyosan onu yap çünkü başkasınn işinde veya kendi işinde bu rahatlığı ve bu zamanı asla bulamazsın