masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke yerinde ben olsaydım ... Memur olmuşsun daha ne istiyosun hocam? Dışardan göründüğü gibi değil evet sen memursun o yüzden dışardan göremiyorsun.

Kendi işin olunca her şey güllük gülistanlık olmuyor stresten kafanda saç maç kalmaz. Bir ton şey var yattığın yerden para kazanıyosun memuriyette günde 5 6 saat çalışıyosun hafta sonu tatilin var sosyal hakların var mis gibi izinlerin var. Hangi biri olarak kendi işinde?? Gece gündüz çalışacaksın ya pazarın tatilin gecen gündüzün olmayacak ne geçecek eline? Hazır zamda geldi mis gibi al maaşını otur derdiniz ne anlamıyorum hafta sonları tatillerde vs vs istediğin gibi gez dolaş takıl başka şeylerle uğraş hobi edin ne yapmak istiyosan onu yap çünkü başkasınn işinde veya kendi işinde bu rahatlığı ve bu zamanı asla bulamazsın
bende bunu anlamıyorum mesela memuriyet yada mesleklerin çoğu insanı ne uzatır ne kısaltır yaşamını sürdürmesini sağlar babam 30 senelik memur adam 55 yaşına geldi malı mülkü çok şükür ama yaşadı mı dersen hayır bu hayata bir kere gelip bir şeyler almak için aydan aya taksit ödemek ve buna şükür etmek kusura bakmayın bu bana çok dar geliyor
Diğer tarafın eksileri tabi ki var ama artılarla eksileri karşılaştırınca daha cazip geliyor yukarıda bir arkadaş yazmıştı bir ay 5 bir ay 20 bir ay -1 olur ticaret böyle bir şeydir diye aralarda ki farka bakar mısın? Birde her ay 5-6 sabit stabil gelir düşünelim evim var arabam var kira derdim yok ev geçindirme derdim yok yarısını yiyip yarısını kenara atsam kaç sene sonra ev alabilirim mesela? Ben o parayı kenara atana kadar o ev kaç bin artar bence sonsuz döngüye gireririz yani demek istediğim stabil sabit bir iş maaş evet garanti evet geçindirir ama büyütmez mutlu etmez yani bilmiyorum ben mi yanlışım siz mi yanlışsınız hep bu tarz düşündüm halada öyleyim her sabah işe kalktığımda, işteyken aslında kaybetmekten korktuğum bir şeyde yok yıllarca kolay para peşinde 2 güzel iş parası yemişimdir Ama şuanki konumumda burayı bırakıp bir işe girişip o işte başarısız olma lüksüm yok hem maddiyat olarak hem psikolojik olarak beni şuan geride tutan sadece bu