• 09-09-2021, 01:43:28
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona kalırsa kimse kimseyi bişey almak işin zaten zorlamıyor
    Kızdığımız başkaldırdığımız bir durum değil açıkça fikrimi belirtmek istedim, rahatsız olduysanız yazmayada bilirsiniz.
    Ortamı germeye gerek yok...
    Pahalı geldiyse almazsınız eleştirmeye gerek yok?
  • 09-09-2021, 01:44:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmasa da olacak, kimsenin sizi almaya zorlamadığı şeylerin fiyatını eleştirmek biraz şey sanırım..
    Çok yanlış düşünüyorsunuz. Sizin düşüncenizle hareket edecek olursak eğer örneğin Türkiye'deki hiçbir ürünün fiyatını da eleştirmeyelim o halde. Ne de olsa kimse zorlamıyor. 😊
  • 09-09-2021, 01:45:48
    #21
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı geldiyse almazsınız eleştirmeye gerek yok?
    Bi örnek vermek isterdim de konuyu hiç saptırmaya gerek yok burda mesele pahalı geldi gelmedi meselesi değil.

    Tüm sektörde birşeyin yenisi çıktığında eskilerin fiyatı artmaz ucuzlar.. Bal gibide bunu biliyorsunda amacın konuyu saptırmak hadi iyi geceler dostum sana maceranı başka yerde ara.
    • OzgurAlp
    • SayfaSoft
    OzgurAlp ve SayfaSoft bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2021, 01:46:14
    #22
    Baba takımınında haracını kestik.
  • 09-09-2021, 01:46:27
    #23
    Gold üye
    + kdv
  • 09-09-2021, 01:57:53
    #24
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı geldiyse almazsınız eleştirmeye gerek yok?
    Eleştiri olmazsa müşteri nasıl memnun olacak veya satıcı talebi nerden bilecek ki ?
  • 09-09-2021, 08:28:39
    #25
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yıl aralıkta ultra mesaj kutusu almıştım. 70 lira idi, ondan sonraki birkaç ayda 250 lira oldu,
    70 TL den 250 yapılması bana biraz fazla gibi geldi. Nerdeyse 3 kat artış oldu
    Foruma üye oldum olalı ultra mesaj kutusu kullanıyorum. En son 2019 yılında bayram kampanyası varken 50tl'den 3 yıl almıştım. Ama artık yıllık 250tl ise 2022 eylülde bittiğinde uzatamam yani. Çok artmış.
  • 09-09-2021, 20:32:16
    #26
    Hayat pahalı, yaşamak bile pahalı.
  • 09-09-2021, 21:41:11
    #27
    Hocam ayliga vurursak aslinda ucuz oldugunu gorebilirsin