Geçen yıl aralıkta ultra mesaj kutusu almıştım. 70 lira idi, ondan sonraki birkaç ayda 250 lira oldu,
70 TL den 250 yapılması bana biraz fazla gibi geldi. Nerdeyse 3 kat artış oldu
Olmasa da olacak, kimsenin sizi almaya zorlamadığı şeylerin fiyatını eleştirmek biraz şey sanırım..
Ona kalırsa kimse kimseyi bişey almak işin zaten zorlamıyor
Kızdığımız başkaldırdığımız bir durum değil açıkça fikrimi belirtmek istedim, rahatsız olduysanız yazmayada bilirsiniz.
Ortamı germeye gerek yok...