• 09-09-2021, 01:33:48
    #10
    Epinephrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada doğum günü diye verdiler bu platini de halen ne artısı var çözemedim
    +larına premium üyelik satın alma yerinden bakabilirsiniz, doğum gününüz de kutlu olsun bu arada
    • Epinephrin
    Epinephrin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2021, 01:36:11
    #11
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal 1500 kalsaydı iyiydi. Birden 200₺ zam çok gibi
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 saat önce platinim bitti,pahalanması kötü oldu evet haklısınız.
    Kurumsal 1500 kalsaydı alabilirdim.
    3 kez kurumsal satın aldım daha kurumsalın 1500 olduğunu hatırlamıyorum
    6 Aylık olanı mı diyorsunuz?
  • 09-09-2021, 01:36:30
    #12
    Bence premium üyelikler yarı yarıya ucuz olmalı ve forum sürümden kar etmeli diye düşünüyorum?
  • 09-09-2021, 01:36:36
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +larına premium üyelik satın alma yerinden bakabilirsiniz, doğum gününüz de kutlu olsun bu arada
    Teşekkürler
  • 09-09-2021, 01:36:45
    #14
    Bi telefonunu gösterirmisin önce
  • 09-09-2021, 01:37:48
    #15
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi telefonunu gösterirmisin önce
    33 on
    • incehost
    • eQL
    incehost ve eQL bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2021, 01:38:52
    #16
    Olmasa da olacak, kimsenin sizi almaya zorlamadığı şeylerin fiyatını eleştirmek biraz şey sanırım..
  • 09-09-2021, 01:40:17
    #17
    Geçen yıl aralıkta ultra mesaj kutusu almıştım. 70 lira idi, ondan sonraki birkaç ayda 250 lira oldu,
    70 TL den 250 yapılması bana biraz fazla gibi geldi. Nerdeyse 3 kat artış oldu
  • 09-09-2021, 01:42:51
    #18
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmasa da olacak, kimsenin sizi almaya zorlamadığı şeylerin fiyatını eleştirmek biraz şey sanırım..
    Ona kalırsa kimse kimseyi bişey almak işin zaten zorlamıyor
    Kızdığımız başkaldırdığımız bir durum değil açıkça fikrimi belirtmek istedim, rahatsız olduysanız yazmayada bilirsiniz.
    Ortamı germeye gerek yok...
    • TERAPİ
    • muarif
    TERAPİ ve muarif bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.