Keza bu zamana kadar 180 den alıyorduk, enflasyon forumuda vurdu sanırsam

Şahsi görüşüm aynı fiyattan devam etmesi hatta daha da indirgen olması keza üst sürüm bir premium devrede zaten biliyorum 200 kişi ile sınırlı fakat, piyasada daha üst sürümler çıktığı zaman alttakiler ucuzlaşır bizde tam tersi olmuş sanırım
İyi forumlar
egrafikdeposu bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.