• 09-09-2021, 01:21:58
    #1
    Geçen ay 180 iken 200 olmuş, galiba başlıca sebebi kurumsallığa yönlendirmek,
    Keza bu zamana kadar 180 den alıyorduk, enflasyon forumuda vurdu sanırsam

    Şahsi görüşüm aynı fiyattan devam etmesi hatta daha da indirgen olması keza üst sürüm bir premium devrede zaten biliyorum 200 kişi ile sınırlı fakat, piyasada daha üst sürümler çıktığı zaman alttakiler ucuzlaşır bizde tam tersi olmuş sanırım

    İyi forumlar
    • egrafikdeposu
    egrafikdeposu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2021, 01:24:04
    #2
    2 saat önce platinim bitti,pahalanması kötü oldu evet haklısınız.
    Kurumsal 1500 kalsaydı alabilirdim.
  • 09-09-2021, 01:25:10
    #3
    Yağın bile 70 ₺ olduğu bir dönemde platine zam gelmiş çokmu :d
  • 09-09-2021, 01:26:35
    #4
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağın bile 70 ₺ olduğu bir dönemde platine zam gelmiş çokmu :d
    Konunun bunla ne alakası var hocammm
  • 09-09-2021, 01:27:10
    #5
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağın bile 70 ₺ olduğu bir dönemde platine zam gelmiş çokmu :d
    70 ₺'ye nerede yağ var söyleyin gelip alalım
    • mersinli07
    • Buraak
    • Zan6
    mersinli07, Buraak ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2021, 01:27:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kurumsal 1500 kalsaydı iyiydi. Birden 200₺ zam çok gibi
  • 09-09-2021, 01:27:51
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 ₺'ye nerede yağ var söyleyin gelip alalım
    68 e var hocam burda lazımsa 😂
  • 09-09-2021, 01:28:59
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    68 e var hocam burda lazımsa 😂
    68 çok hocam 33-38 bandında alıyordum ama zamlanmış ve max 42-48 bandında alıyordum ben ve bu bile pahalı'ya geliyor bana
    • Zan6
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2021, 01:31:37
    #9
    Banada doğum günü diye verdiler bu platini de halen ne artısı var çözemedim