Geçen ay 180 iken 200 olmuş, galiba başlıca sebebi kurumsallığa yönlendirmek,
Keza bu zamana kadar 180 den alıyorduk, enflasyon forumuda vurdu sanırsam
Şahsi görüşüm aynı fiyattan devam etmesi hatta daha da indirgen olması keza üst sürüm bir premium devrede zaten biliyorum 200 kişi ile sınırlı fakat, piyasada daha üst sürümler çıktığı zaman alttakiler ucuzlaşır bizde tam tersi olmuş sanırım
İyi forumlar