İhtiyaç varsa alırsın, ihtiyacın yoksa mecbur değilsin. Evet fiyatlar çok arttı, coskun r10 altyapı gücünü xxxxxxx 'ten alır dedi. Fiyatlar o zamandan artmaya başladı. Fakat ticaret yapiyorsan,rakiplerinden önde olmak istiyorsan premium şart.
Mesaj kutuları 200den başlıyor. Aynı şekilde silver da. Ben mesaj kutularında sayının azaltılıp 50tlden başlayarak yükselmesini öneriyorum. Ücretsiz hesapta sayı çok az. Premium alsam değmeyecek.