• 09-09-2021, 21:45:40
    #28
    KOZBA.NET
    Yıllık alım yaptım, artıştan etkilenmedim.
    Seneye Allah büyük
  • 09-09-2021, 21:50:21
    #29
    İhtiyaç varsa alırsın, ihtiyacın yoksa mecbur değilsin. Evet fiyatlar çok arttı, coskun r10 altyapı gücünü xxxxxxx 'ten alır dedi. Fiyatlar o zamandan artmaya başladı. Fakat ticaret yapiyorsan,rakiplerinden önde olmak istiyorsan premium şart.
  • 09-09-2021, 21:52:26
    #30
    Yanlış anlaşılma olmasın, burası bir hayır kurumu değil, sunucu masrafları, maaşlı çalışan arkadaşların masrafları vs bir şekilde karşılanmak zorunda
  • 09-09-2021, 21:56:01
    #31
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılma olmasın, burası bir hayır kurumu değil, sunucu masrafları, maaşlı çalışan arkadaşların masrafları vs bir şekilde karşılanmak zorunda
    Hocam ben, gönüllü hizmet ediyorlar diye biliyordum. Modlar,geliştiriciler vs. Maaşmı aliyor?
  • 09-09-2021, 21:57:19
    #32
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben, gönüllü hizmet ediyorlar diye biliyordum. Modlar,geliştiriciler vs. Maaşmı aliyor?
    Gönüllü hizmet edende var maaşlı çalışanda, Coşkun beyin bir yorumunda okumuştum.
  • 09-09-2021, 22:30:40
    #33
    Mesaj kutuları 200den başlıyor. Aynı şekilde silver da. Ben mesaj kutularında sayının azaltılıp 50tlden başlayarak yükselmesini öneriyorum. Ücretsiz hesapta sayı çok az. Premium alsam değmeyecek.
  • 10-09-2021, 00:37:40
    #34
    Cebinde on milyarlık telefonla gezip, ondan sonra ücretli üyeliğin pahalı olduğunu söylüyorsunuz.
  • 10-09-2021, 00:50:04
    #35
    cagrialtundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebinde on milyarlık telefonla gezip, ondan sonra ücretli üyeliğin pahalı olduğunu söylüyorsunuz.
    Umarım ironidir.
  • 10-09-2021, 01:14:02
    #36
    iamoznozkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım ironidir.
    Bunu ciddi ciddi söyleyecek kadar akıl sağlığımı kaybetmedim )