refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben, gönüllü hizmet ediyorlar diye biliyordum. Modlar,geliştiriciler vs. Maaşmı aliyor?
Gönüllü hizmet edende var maaşlı çalışanda, Coşkun beyin bir yorumunda okumuştum.