Geçen yıl aralıkta ultra mesaj kutusu almıştım. 70 lira idi, ondan sonraki birkaç ayda 250 lira oldu,
70 TL den 250 yapılması bana biraz fazla gibi geldi. Nerdeyse 3 kat artış oldu