Olmasa da olacak, kimsenin sizi almaya zorlamadığı şeylerin fiyatını eleştirmek biraz şey sanırım..
Ona kalırsa kimse kimseyi bişey almak işin zaten zorlamıyor
Kızdığımız başkaldırdığımız bir durum değil açıkça fikrimi belirtmek istedim, rahatsız olduysanız yazmayada bilirsiniz.
Ortamı germeye gerek yok...