Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal 1500 kalsaydı iyiydi. Birden 200₺ zam çok gibi
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 saat önce platinim bitti,pahalanması kötü oldu evet haklısınız.
Kurumsal 1500 kalsaydı alabilirdim.
3 kez kurumsal satın aldım daha kurumsalın 1500 olduğunu hatırlamıyorum
6 Aylık olanı mı diyorsunuz?