Geçen yıl aralıkta ultra mesaj kutusu almıştım. 70 lira idi, ondan sonraki birkaç ayda 250 lira oldu,
70 TL den 250 yapılması bana biraz fazla gibi geldi. Nerdeyse 3 kat artış oldu
Foruma üye oldum olalı ultra mesaj kutusu kullanıyorum. En son 2019 yılında bayram kampanyası varken 50tl'den 3 yıl almıştım. Ama artık yıllık 250tl ise 2022 eylülde bittiğinde uzatamam yani. Çok artmış.