Ona kalırsa kimse kimseyi bişey almak işin zaten zorlamıyor

Kızdığımız başkaldırdığımız bir durum değil açıkça fikrimi belirtmek istedim, rahatsız olduysanız yazmayada bilirsiniz.
Ortamı germeye gerek yok...
Pahalı geldiyse almazsınız eleştirmeye gerek yok?