Olmasa da olacak, kimsenin sizi almaya zorlamadığı şeylerin fiyatını eleştirmek biraz şey sanırım..
Çok yanlış düşünüyorsunuz. Sizin düşüncenizle hareket edecek olursak eğer örneğin Türkiye'deki hiçbir ürünün fiyatını da eleştirmeyelim o halde. Ne de olsa kimse zorlamıyor. 😊