Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmasa da olacak, kimsenin sizi almaya zorlamadığı şeylerin fiyatını eleştirmek biraz şey sanırım..
Çok yanlış düşünüyorsunuz. Sizin düşüncenizle hareket edecek olursak eğer örneğin Türkiye'deki hiçbir ürünün fiyatını da eleştirmeyelim o halde. Ne de olsa kimse zorlamıyor. 😊