Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pahalı geldiyse almazsınız eleştirmeye gerek yok?
Eleştiri olmazsa müşteri nasıl memnun olacak veya satıcı talebi nerden bilecek ki ?