Çaykur Tiryaki
Seylan Zaza
Hangi Çayı İçiyorsunuz
42
●639
- 28-08-2021, 00:40:12Neşe çay'ı çok önerdiler: https://www.nesecay.com.tr/urunler_B...GOLD-1-TR.html
Kullanan varsa yorumlasın ben henüz deneyemedim. Tirebolu 42 deneyimledim şu anlık en güzellerden birisi o. Lakin ben daha çok harman, tomurcuk, bergamotlu çaylar seviyorum. O kapsamda da aşırı iyi bir çay bulamadım. - 28-08-2021, 05:12:21Çay içmiyorum hocam. Eskiden çok içiyordum bıraktım. Dişlerim sağlığına kavuştu. Çürümeler falan vardı kendi kendine 1 senede düzeldi. Ek olarak çarpıntı vs de yaşıyordum bazen kalkarken falan. Onlarda geçti. Çayı bıraktım diye mi bilmem ama araştırınca bağlantılı olduğunu görmüştüm.
- 28-08-2021, 08:38:12Rize'den birisini bulduk, en değerli yurtdışına giden hasattan aldık bu yıl. Tüm markalar hikayeymis. Normalde günde toplasan 4 bardak kadar iciyordum şimdi 10 bardak içtiğim oluyor 😀🥴
- 28-08-2021, 09:14:59Son bir yıldır Rize'de yaşıyorum. Kayınbabamların ufak bir çay bahçesi var ve köylerindeki fabrikada harika mayıs çayı paketleniyor. Onu kullanıyorum. İlerde belki pahalı da olsa r10 satışına başlamayı planlıyorum
Oldukça lezzetlidir
Oldukça lezzetlidir
