• 27-08-2021, 23:31:26
    #1
    Selamlar, hangi çayı içiyorsunuz?

    Trebolu 42 yi deneyimledik, farklı ve güzel tadları da denemk isteriz.
  • 27-08-2021, 23:32:11
    #2
    Kaçak çay
  • 27-08-2021, 23:32:28
    #3
    Kurumsal Üye
    Ihlamur
  • 27-08-2021, 23:33:11
    #4
    Tirebolu 42 içenler ağzının tadını bilenlerdir.
  • 27-08-2021, 23:34:44
    #5
    banawebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hangi çayı içiyorsunuz?

    Trebolu 42 yi deneyimledik, farklı ve güzel tadları da denemk isteriz.
    Bende o çayı denemek istiyorum bir türlü aklıma gelmiyor dışarı çıktığımda
  • 27-08-2021, 23:34:57
    #6
    Çaykur Altınbaş Demlik poşet. Başka hiçbir çaydan tad alamıyorum buna alıştım alışalı.
  • 27-08-2021, 23:36:03
    #7
    Tirebolu 42 gerçekten güzel çay.
  • 27-08-2021, 23:36:51
    #8
    Kahve tercih ediyorum 😊👍
  • 27-08-2021, 23:39:21
    #9
    Çaykur - Tiryaki