Hangi Çayı İçiyorsunuz - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Çayı İçiyorsunuz
42
●
639
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi Çayı İçiyorsunuz
1
2
3
4
5
28-08-2021, 18:23:50
#37
CytSaiN
Çaykur Filiz
28-08-2021, 18:30:55
#38
ahmetyigit
ayoft.com
Kaçak Çay
28-08-2021, 20:19:37
#39
A.AY
Kaçak çay a neden kaçak diyorlar. Kaçakçılar ile yurtdışından kaçak yollarla mi Turkiyeye geliyor
28-08-2021, 21:02:00
#40
Egobusch
Çaykur ya da Tiryaki 1 KG çayın içerisine, 150-250 GR arası kaçak çay atıp karıştırıp içiyoruz. Hem çayın demi iyi oluyor hem de bayatlama süresi gecikiyor.
28-08-2021, 23:54:51
#41
DijitalMevzular
Üyeliği durduruldu
Kaçak içiyorum. Mahmood black.
29-08-2021, 01:11:57
#42
sansserife
Doğus gurme çay. Günde 20 bardağa yakın içen biriyim. Bu çaydan aldığım tadı başka çaydan almadım.
29-08-2021, 10:21:04
#43
tamerakin
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler