• 28-08-2021, 12:04:25
    #28
    banawebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hangi çayı içiyorsunuz?

    Trebolu 42 yi deneyimledik, farklı ve güzel tadları da denemk isteriz.
    Çay fabrikasında çalışıyorum. Direk 1 kalite elekten çay alırım. Piyasada satılan bütün çayların hepsi harman dır. https://www.hizliresim.com/tld9y7
    Resimden bakabilirsin kaliteye hocam
  • 28-08-2021, 12:07:11
    #29
    Zafer Harman Çayı içiyoruz. Tutturana kadar epey bir uğraştık
  • 28-08-2021, 12:33:52
    #30
    banawebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hangi çayı içiyorsunuz?

    Trebolu 42 yi deneyimledik, farklı ve güzel tadları da denemk isteriz.
    Fırsatınız olursa Köşk Çayını denemenizi tavsiye ederim. Bir tanıdık sayesinde denk geldik ve aldık Gerçekten muazzam bir lezzet. Diğer çaylara nazaran pahalı gibi geliyor ama aslında deme oran yapınca fiyat makul. Bir kutusunda 50-55 adet demleme poşeti var. Bir poşet normal demliği demliyor. Klasik çayda ise biz 4-5 kaşık dem atıyoruz yani ortalama 2 kilo çay gidiyor klasikte.

    Satış kanalları hakkında şuan bir fikrim yok, genelde butik bir çay ve avrupaya gidiyor ama bu sene itibari ile Türk pazarına dağıtmaya başladılar.

  • 28-08-2021, 12:56:31
    #31
    Üyeliği durduruldu
    banawebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hangi çayı içiyorsunuz?

    Trebolu 42 yi deneyimledik, farklı ve güzel tadları da denemk isteriz.
  • 28-08-2021, 14:26:20
    #32
    Çaykur - 42 Nolu Tirebolu Çayı
  • 28-08-2021, 15:11:48
    #33
    çaykur filiz
  • 28-08-2021, 15:15:23
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Reklam olmasın dedim.
  • 28-08-2021, 15:35:26
    #35
    Üyeliği durduruldu
    organik poşette otobüs tepesinden atılan çayı , özellikle felaket zamanlarında atılınca ilginç bir tadi oluyor
  • 28-08-2021, 15:45:57
    #36
    Ceylon Sri Lanka çayı