banawebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, hangi çayı içiyorsunuz?

Trebolu 42 yi deneyimledik, farklı ve güzel tadları da denemk isteriz.
Çay fabrikasında çalışıyorum. Direk 1 kalite elekten çay alırım. Piyasada satılan bütün çayların hepsi harman dır. https://www.hizliresim.com/tld9y7
Resimden bakabilirsin kaliteye hocam