banawebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, hangi çayı içiyorsunuz?

Trebolu 42 yi deneyimledik, farklı ve güzel tadları da denemk isteriz.
Bende o çayı denemek istiyorum bir türlü aklıma gelmiyor dışarı çıktığımda