Rize'den birisini bulduk, en değerli yurtdışına giden hasattan aldık bu yıl. Tüm markalar hikayeymis. Normalde günde toplasan 4 bardak kadar iciyordum şimdi 10 bardak içtiğim oluyor 😀🥴