Konu
Hangi Çayı İçiyorsunuz
28-08-2021, 09:14:59
#26
Ubeydullah
Son bir yıldır Rize'de yaşıyorum. Kayınbabamların ufak bir çay bahçesi var ve köylerindeki fabrikada harika mayıs çayı paketleniyor. Onu kullanıyorum. İlerde belki pahalı da olsa r10 satışına başlamayı planlıyorum
Oldukça lezzetlidir