Neşe çay'ı çok önerdiler: https://www.nesecay.com.tr/urunler_B...GOLD-1-TR.html
Kullanan varsa yorumlasın ben henüz deneyemedim. Tirebolu 42 deneyimledim şu anlık en güzellerden birisi o. Lakin ben daha çok harman, tomurcuk, bergamotlu çaylar seviyorum. O kapsamda da aşırı iyi bir çay bulamadım.