Çay içmiyorum hocam. Eskiden çok içiyordum bıraktım. Dişlerim sağlığına kavuştu. Çürümeler falan vardı kendi kendine 1 senede düzeldi. Ek olarak çarpıntı vs de yaşıyordum bazen kalkarken falan. Onlarda geçti. Çayı bıraktım diye mi bilmem ama araştırınca bağlantılı olduğunu görmüştüm.