• 27-06-2021, 16:34:40
    #37
    Arkadaşlar çözüm basit beğenen izler beğenmeyen izlemez. Kimse kimsenin hayatına bekçilik yapmasın. Herkes kendi hayatını yaşasın. Başkaları adına utanmayı bırakın.
  • 27-06-2021, 16:36:10
    #38
    WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tip diyaloglar bizim ülkemizde rezillik olarak adlandırılıyor. Yurt dışında talk show programlarını bir izleyin, canlı yayında soyunan mı dersiniz nerdeyse ilişkiye giren mi dersiniz doğrudur yanlıştır fakat sonuç ortada.
    O ülkeler bu tip şeyleri takmadığı için bizim 20 kat önümüzdeler adamlar kafalarını bunlara yormuyor.
    Bu tip dialogları vaoow ooo yuuuh çüüüş gibi böyle tepkilerle karşıladığımız için ileriye gidemiyoruz. Bunlara takılı kalmayın önünüze bakın gülün geçin sizene kadın sizin eşiniz dostunuz mu ?
    Ne bileyim bana rezillik gelmiyor kadın gayet geniş geniş konuşmuş herkes gülüp geçmiş böyle şeyleri takmayı bırakın.

    Kadın utanmıyor siz onun yerine mi utanıyorsunuz ?
    Şimdi empati yap desem. Böyle bir esin kız arkadaşın olsa desem nerden nereye gidecek mevzu. Bunu bireysel arkadaşlarınla paylasabilirsin 80 kusur milyona söyleyip adını mizah koyunca patavatsizlik oluyor. Gerici ilerici batıcı değil Türk insanının hayatında cinsel ilişki *** ya da zina adını sen koy ulu orta bu zamana kadar konuşulmadi. Herşey her yerde söylenmez Türkiye'de sonuçta örf adet geleneklere bağlı bir durum. Böyle bir mizah bizi uzay çağına götürecekse de goturmesin zaten. Küba'da yaşamıyorsun ekonomi yönetim ya da bilimum kötü giden çoğu şey olsa da bununla da ileri gidemezsin. Senin bagdastirdigin mevzuya bak. Ona bakilirsin ortodox ile katolikte batıda hala evlenemeyen insanlar dolu. Bu da saçmalık geliyor 2021de meshepcilik mi var diye batıda hala var.

    Not: Avrupa'yı da gördüm. Orta doğunun kalbi ırak ve çevresini de. Emin ol çokta rahat icmeme gezmeme ya da yapcagim hiç bir seye karışmayan bir ailede yetiştim.

    Not2: kimse kadın erkek diye cinsiyetçilikte yapmasın.
  • 27-06-2021, 16:36:23
    #39
    WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tip diyaloglar bizim ülkemizde rezillik olarak adlandırılıyor. Yurt dışında talk show programlarını bir izleyin, canlı yayında soyunan mı dersiniz nerdeyse ilişkiye giren mi dersiniz doğrudur yanlıştır fakat sonuç ortada.
    O ülkeler bu tip şeyleri takmadığı için bizim 20 kat önümüzdeler adamlar kafalarını bunlara yormuyor.
    Bu tip dialogları vaoow ooo yuuuh çüüüş gibi böyle tepkilerle karşıladığımız için ileriye gidemiyoruz. Bunlara takılı kalmayın önünüze bakın gülün geçin sizene kadın sizin eşiniz dostunuz mu ?
    Ne bileyim bana rezillik gelmiyor kadın gayet geniş geniş konuşmuş herkes gülüp geçmiş böyle şeyleri takmayı bırakın.

    Kadın utanmıyor siz onun yerine mi utanıyorsunuz ?
    O ülkeler böyle şeyleri takmadıkları için ahlaksızlık, aldatma her pislik var. Ama gelişme nedenleri bunları takmamaları değil gerektiği gibi çalışmaları. İkisi ayrı şeyler.

    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat kadına ait, yaşadığı olay kadına ait. Eşiniz, dostunuz, akrabanız değil. O utanmıyorsa, siz onun yerine niye utanıyorsunuz? Dediğiniz programı bir bölüm dahi izlemedim. Ancak izlediğim videoda herkes halinden memnun. Bana bir zararları yok. Ben neden utanayım, insanların hayatına dil uzatayım?
    Özellikle medya ile yayılan bir yanlış hiç bir zaman sadece bir olarak kalmaz yayılır.

    Bugün dünyanın haline üzülüyor ya da kızıyorsak bu yapılan yanlışlara bana ne dediğimiz içindir. İnsan sosyal bir varlıktır ve toplum içinde yaşar bu yüzden hiç kimsenin yaptığı yanlışın göstererek yapmaya hakkı yoktur. 2 yıldır pandemi nedeniyle dünyanın bu hale gelmesi, ekonominin durması bize binlerce kilometre uzakta yenilen bir yemek neden olabiliyor, bu yüzden dünyanın öbür tarafında da olsa kimse bana dokunmuyor o zaman yapsın diyemez. Toplum içinde yapılan bir yanlışa göz yummak yapılan yanlışın yayılmasına sebep olacaktır.
  • 27-06-2021, 16:40:14
    #40
    aslında biraz sana ne bana ne demeyi öğrensek bence çok ileri gideceğiz de programı hiç sevmem hiç de oturup izlemedim ama arkadaş edepsizse sana ne, bana ne hoşuna gitmiyor mu kapatıyorsun başkalarının da mi izlemesini istemiyorsun aktivist oluyorsun insanların terbiyeli şeyler izlemesi için bilgilendirici içerik oluşturuyorsun. Örnek olarak benim hoşuma gitmiyor izlemiyorum konuşulanlar da beni ilgilendirmiyor istediklerini yapsınlar bana ne ?
  • 27-06-2021, 16:47:05
    #41
    eooonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ülkeler böyle şeyleri takmadıkları için ahlaksızlık, aldatma her pislik var. Ama gelişme nedenleri bunları takmamaları değil gerektiği gibi çalışmaları. İkisi ayrı şeyler.


    Özellikle medya ile yayılan bir yanlış hiç bir zaman sadece bir olarak kalmaz yayılır.

    Bugün dünyanın haline üzülüyor ya da kızıyorsak bu yapılan yanlışlara bana ne dediğimiz içindir. İnsan sosyal bir varlıktır ve toplum içinde yaşar bu yüzden hiç kimsenin yaptığı yanlışın göstererek yapmaya hakkı yoktur. 2 yıldır pandemi nedeniyle dünyanın bu hale gelmesi, ekonominin durması bize binlerce kilometre uzakta yenilen bir yemek neden olabiliyor, bu yüzden dünyanın öbür tarafında da olsa kimse bana dokunmuyor o zaman yapsın diyemez. Toplum içinde yapılan bir yanlışa göz yummak yapılan yanlışın yayılmasına sebep olacaktır.
    Tam tersi bana ne demediğimiz için liberal toplumlarda keşke orada yaşaydık diyoruz Pandemiye gelirsek İspanyol grip zamanında kimse kimseye bana ne sana ne demiyordu yine salgın oldu daha öncesine gidersek yine salgınlar oldu salgınların sebebi bana ne dememizden değil fazla insan olması ve fazla hayvanlar ile iç içe olmamızdır. İnsan sosyal bir varlık fakat bu sosyallik sınırsız bir sosyallik değil doğamız gereği 150 kişi den fazlası ile sosyalleşemiyoruz. Ekranda ki sosyalleşmeye hiç girmeyeceğim diğer bir konu yanlış sana göre yanlış, yanlışı kim belirliyor. Toplum adına karar almak ne senin, benim haddime toplum olarak bunu mu seçiyoruz o zaman ister toplum ile hareket edersin istersen etmezsin. Yine seni beni ilgilendirmez. Sonra ne oluyor örnek olarak Silivri soğuktur muhabbeti oluyor çünkü sen sadece bir eleştiride bulunmak istiyorsun ama toplum adına karar alanlar senin bu eleştirini yanlış buluyor ve bu yanlışın yayılmasını engellemek için seni engelliyor. Özgürlük dediğimiz şey öyle kimsenin canın istediği gibi sınırlandırabileceği bir şey değil. ya özgürsündür ya değilsindir.
  • 27-06-2021, 16:47:07
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Tüm televizyonlarda tecavüzünden tut, cineyete kadar her şey var konu **** olunca vooaauuv. Devam edin abi istemeyen izlemesin. Ahlak dediğiniz şey böyle bir şey değil. Bu sorun edilecekse etmesi gereken kişiler kadının eşidir ailesidir. Siz gülün geçin
  • 27-06-2021, 16:51:31
    #43
    serdartash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk sezonu youtube dan izledikten sonra malum platformdan üyelik aldım. İzledikçe ülke ne hale gelmiş deyip kapattım. Modernleşmek adı altından ahlaksızlaşmaya bu kadar prim verilmemeli. Özel ve yandaş bir platformda olsa devlet bence bu programı yasaklamalı.
    E zaten her şeyi izlemişsin madem prim vermemek gerekiyor en çok primi sen vermişsin. Hem YouTubeda izlerken para kazandırmışsın hem de para verdiğin platformda. Dediğin gibi "İzledikçe ülke ne hale gelmiş deyip kapattım" demen için 1 bilemedin 2 bölüm izleyip yapmış olman gerekirdi. Sen gibiler de izlemekten kendini alamıyor ama ortalıkta konusu açılınca namus bekçiliği yapmaya başlıyor.
  • 27-06-2021, 16:53:46
    #44
    ben bu bölümü izledim çok sağlam bölümdü
  • 27-06-2021, 16:57:19
    #45
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi empati yap desem. Böyle bir esin kız arkadaşın olsa desem nerden nereye gidecek mevzu. Bunu bireysel arkadaşlarınla paylasabilirsin 80 kusur milyona söyleyip adını mizah koyunca patavatsizlik oluyor. Gerici ilerici batıcı değil Türk insanının hayatında cinsel ilişki *** ya da zina adını sen koy ulu orta bu zamana kadar konuşulmadi. Herşey her yerde söylenmez Türkiye'de sonuçta örf adet geleneklere bağlı bir durum. Böyle bir mizah bizi uzay çağına götürecekse de goturmesin zaten. Küba'da yaşamıyorsun ekonomi yönetim ya da bilimum kötü giden çoğu şey olsa da bununla da ileri gidemezsin. Senin bagdastirdigin mevzuya bak. Ona bakilirsin ortodox ile katolikte batıda hala evlenemeyen insanlar dolu. Bu da saçmalık geliyor 2021de meshepcilik mi var diye batıda hala var.

    Not: Avrupa'yı da gördüm. Orta doğunun kalbi ırak ve çevresini de. Emin ol çokta rahat icmeme gezmeme ya da yapcagim hiç bir seye karışmayan bir ailede yetiştim.

    Not2: kimse kadın erkek diye cinsiyetçilikte yapmasın.
    Mesele burda kız arkadaşına izin verip vermemen değil ki ? Ben öyle birşey mi dedim önce okuduğumuzu anlayalım.
    Mesele burda o insan bunu geniş geniş söylüyor rahatsız değil ve utanmıyor sen niye onu eleştirip böyle konu ediyorsun. Daha yazdıklarımı anlayamamışsın ki sen bana yorum yapıyorsun.Bunu konu edip ahlaksız bilmem ne diye yargılamak kimsenın haddine değildir demek istiyorum.Bunu bu şekilde yargılayıp konu edecek vakti olanlar boş insanlar diyorum.

    Diyeceksin sen niye bu kadar yazıyorsun çünkü bu saçmalığa sessiz kalamadım.

    Ben kız arkadaşıma izin vermem bu benim şahsi görüşümdür. Sen kız arkadaşının böyle konuşmasına izin vermezsin bu senin şahsi görüşündür. Ama ben kız arkadaşıma böyle konuşmasına izin verirsem sen kalkı bana ahlaksız diyemezsin.

    Bunu gündem edicek tartışma konusu yapacak kadar boş insanlarla dolu olduğundan bahsediyorum ülkenin yazdıklarımı tekrar okumanı tavsiye ederim.
    Avrupayı görmüşsün fakat okuduğunu anlayamıyorsun.

    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir mizah bizi uzay çağına götürecekse de goturmesin zaten.
    Baksana sen yazılanları zaten bu mizahın bizi uzaya götürecekse götürmesin yorumunu yapmışsın. Bu yazılanlardan anladığın işte bu