serdartash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk sezonu youtube dan izledikten sonra malum platformdan üyelik aldım. İzledikçe ülke ne hale gelmiş deyip kapattım. Modernleşmek adı altından ahlaksızlaşmaya bu kadar prim verilmemeli. Özel ve yandaş bir platformda olsa devlet bence bu programı yasaklamalı.
E zaten her şeyi izlemişsin madem prim vermemek gerekiyor en çok primi sen vermişsin. Hem YouTubeda izlerken para kazandırmışsın hem de para verdiğin platformda. Dediğin gibi "İzledikçe ülke ne hale gelmiş deyip kapattım" demen için 1 bilemedin 2 bölüm izleyip yapmış olman gerekirdi. Sen gibiler de izlemekten kendini alamıyor ama ortalıkta konusu açılınca namus bekçiliği yapmaya başlıyor.