aslında biraz sana ne bana ne demeyi öğrensek bence çok ileri gideceğiz de programı hiç sevmem hiç de oturup izlemedim ama arkadaş edepsizse sana ne, bana ne hoşuna gitmiyor mu kapatıyorsun başkalarının da mi izlemesini istemiyorsun aktivist oluyorsun insanların terbiyeli şeyler izlemesi için bilgilendirici içerik oluşturuyorsun. Örnek olarak benim hoşuma gitmiyor izlemiyorum konuşulanlar da beni ilgilendirmiyor istediklerini yapsınlar bana ne ?