Movy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuşanlar - Bu nedir arkadaş ?
121
●4.782
- 27-06-2021, 21:09:59Üyeliği durdurulduÜslubunu Göz önünde bulundurarak konuşuyorum , siz neden Rahatsız oldunuz ? Sizin Üslubunuz kötü olmadığı için Kötü kelamda bulunmadım..Lenoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 21:29:54Komik bulmuyorsanız izlmeyebilirsiniz. Kimse kimseye zorla izletmiyor sonuçta. Ama tamamen geyik amaçlı bir programı ciddi almak çok saçma. Sadece sizler için yapmıyorlar bu gibi programları, şahsen ben izlerken keyif alıyorum. Ciddiye alacak olsak çok başka konular var zaten...Movy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 21:37:128 bileziği hazırlamadan birlikte olunamayan kültürel sistemin içerisinde yani cinsel yoksunluğun afrikasindasiniz beyler. Böyle konular için bi 40 50 yıl beklemeniz gerek tartışmalar çıkması gayet normal :d
Z kuşağı bayrağı devir aldiginda ( biz göremeyeceğiz belki ama ) insanların bu ülkede birbirinin fikirlerine daha saygılı olacağına, bu tarz şeylere gülüp geçip ciddiye almayacağına, daha mantıklı ve ciddi işlerle uğraşacağına inancım tam
- 27-06-2021, 21:37:36yıl olmuş 2021 dertlerimize bak halk dilinde argo tabirde olan şeyler sokaklarda bu muhabbetler dönmüyor mu, bu şey gibi ben faiz yemem ama gider 10 liralık malı karaborsacılıkla 100 liraya satarım zihniyeti
kimisi siyah rengi sever kimisi beyazı ikiside bir birine saygı duymalı ve düşüncelerine sen benden değilsin karşıyım dememeli. - 27-06-2021, 21:53:36Üyeliği durduruldubirisi başkasına tecavüz etse ve etrafındakiler gülse,komik ve eğlenceli bulsa ve arkadaşımız "böylelerinden utanıyorum " dese yine bazıları çıkıp herkes eğlenmesine bakıyor ,sanane yazacak sanırım.
bazı zeki arkadaşlar bahsettiğin olaydan memnun olmayan bir kişi var orada herkes memnun diyecektir. gidip oradaki herkesle konuştun mu? hayır
yani senin hoşuna gittiğinde gerkesi memnun sanıyorsun
konu sahibine bu konuyu açtığı için teşekkür ediyorum
sayesinde iş yapmamam gereken kişileri engelliyorum - 27-06-2021, 21:54:40Çok basit izlemeyin. kimse sizi exxene girin bunları izleyin diye zorlamıyor, isteyin istediğini yapar konuşur size ne? milletin namus bekçiliği sizlere mi kaldı? Dur şunu paylaşayım beni destekleyen bir kaç kişi olur beğenir egomda kabarır modlarından çıkın artık milletin ne yaptığına değil kendi yaptıklarınıza yapacaklarınıza odakların.
- 27-06-2021, 21:55:13Ben doğru bulmuyorum. İzlerken bu konuşmaları çoluk çocuk duyar diye rahatsız olmuyorsanız diyecek söz yok. Oluyorsanız konuşulanlar zaten ahlak dışı.
İsteyen izler gibi yorumları da doğru bulmuyorum. O halde herşey internette serberst olsun isteyen izler isteyen izlemez.... Ne olduklarını tahmin edersiniz.