Ben doğru bulmuyorum. İzlerken bu konuşmaları çoluk çocuk duyar diye rahatsız olmuyorsanız diyecek söz yok. Oluyorsanız konuşulanlar zaten ahlak dışı.

İsteyen izler gibi yorumları da doğru bulmuyorum. O halde herşey internette serberst olsun isteyen izler isteyen izlemez.... Ne olduklarını tahmin edersiniz.