birisi başkasına tecavüz etse ve etrafındakiler gülse,komik ve eğlenceli bulsa ve arkadaşımız "böylelerinden utanıyorum " dese yine bazıları çıkıp herkes eğlenmesine bakıyor ,sanane yazacak sanırım.
bazı zeki arkadaşlar bahsettiğin olaydan memnun olmayan bir kişi var orada herkes memnun diyecektir. gidip oradaki herkesle konuştun mu? hayır
yani senin hoşuna gittiğinde gerkesi memnun sanıyorsun
konu sahibine bu konuyu açtığı için teşekkür ediyorum
sayesinde iş yapmamam gereken kişileri engelliyorum