• 23-02-2021, 01:54:45
    #19
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan 1 arkadaşımız bir gönderi açmıştı. Web sitelerini yoruma yazıyordunuz. 45 dakika içinde hatta 20 dakika da Google de mesela 90. Sıradan ilk 2 sayfa içerisine getiriyordu. Milletin gözü önünde kanıtlamıştı bunu. Ancak tabiki konu silindi.




    Ufak bir soru sormak istiyorum hocam.


    Zararlı olduğunu belirttiğiniz için yazıyorum hocam.
    Ufak bir soru soracağım. Şimdi benim 1 tane anahtar kelimem olsun.
    Adı “deneme” ben bu anahtar kelime de çalışma yapıyorum ama bir türlü ilk 10 da ki kişileri geçemiyorum.
    Şimdi elimde ki Hit botu ile 100 VDS ye kurup ilk 10 daki tüm siteler tıklatma yapsam.

    Sizin açıklamanıza göre bu 10 sitede ki her site bir düşüş yaşayacak geride olanlar ise öne geçecektir.

    Zararlı olarak tabiriniz aynı bu şekilde değil mi ?

    Not: tartışmak için değil sadece soru sormak için yazıyorum
    Zararlı derken uzun vadede. Yoksa herkes herkese Anti-SEO yapabilir bu şekilde. Silinen konu muhabbetinden haberim yok ama sizin programla gönderdiğiniz hiti Google anlayacak ve organik kelime aratıp, trafik olarak sitede uzun süre dolaşma kriterinin sağladığı yükselme faydasını göstermeyecektir.
  • 23-02-2021, 01:55:42
    #20
    Ben size bir ürün ile karşınıza gelmedim. Siz bana özel mesaj ile geri dönüş sağladınız mı ? Ya da siz benim konumun altına yorum attınız mı ? Hayır.. Ben sizi ne diye bir bilgilendirme,bir açıklama yapayım ? Siz polemik oluşmuş bir konuya beni dahil ediyorsunuz. Tabii ki böyle konuşacağım. Konuyu gördüm,gerekli olsa zaten dahil olurdum. Beni etiketlemenize ne gerek var ? Ben size sadece bunu sormak istiyorum. Müşterilerime genel bir bilgilendirme yaparım zaten. Ancak dediğim gibi organik hit satışı yapamadım. Ticaret puanlarımdan da anlaşılacağı üzere..
  • 23-02-2021, 01:59:34
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın kendi bilgisi, bana cevap vermeye yeterli olmayınca sektördeki satıcılardan belki biri çıkıp beni çürütebilir diye güncel satış yapıyor mu diye bakmadan önüne geleni konuya etiketliyor. Gülünç ve saçma olan şey de ben kimsenin satış konusunu baltalamadığım halde argümanıma karşı bir fikir geliştiremeyip olayı bu şekilde farklı yere çekmeye çalışması.
    Hocam gördüğüm kadarıyla konu 5 gün önce açılmış ? Güncel satış yapıyor mu diye nereden bakabilirim ? Konudaki son mesajı "satışlar durduruldu" değil, "PM Atıldı" şeklinde. Kendinizi savunacaksanız bu tarz çirkin savunma durumlarına hiç girmeyin.

    Benim bir argümanım yok ben organik hit alıp para ödüyorum. İşe yaradığını söyleyerek bana satış yapıyorlar bir müşteri olarak bir argüman üretemem bana hizmet sağlayan ya da potansiyel sağlayabilecek kişileri konuya davet ederim. yazmak isterlerse onlar yazarlar. Burada konu baltalıyorsun diye bir şey de yok. Sen işe yaramadığını söylüyorsan bu konu baltalamak olmaz. Bir gerçekliği ifade ediyorsun. Satışı düşecekse de bu gerçeklik bazında düşsün forum ne için var sadece satıcılar için var olsaydı forum olmazdı, marketplace olurdu. Bionluk falan olurdu. Forum atmosferine dahi aykırı söylediğiniz şey. Ben burada bir firmayı nasıl bilirsiniz diye de sorabilirim, hizmeti de tartışabilirim, bir tez üretiyorsanız anti tezi için de bu işin ilgililerini de davet edebilirim. İcazet edip etmemeleri onların inisiyatifinde, bana göre icazet etmemeleri hizmetlerinin ne kadar arkasında olduklarını gösterir.
  • 23-02-2021, 02:02:15
    #22
    AdsMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gördüğüm kadarıyla konu 5 gün önce açılmış ? Güncel satış yapıyor mu diye nereden bakabilirim ? Konudaki son mesajı "satışlar durduruldu" değil, "PM Atıldı" şeklinde. Kendinizi savunacaksanız bu tarz çirkin savunma durumlarına hiç girmeyin.

    Benim bir argümanım yok ben organik hit alıp para ödüyorum. İşe yaradığını söyleyerek bana satış yapıyorlar bir müşteri olarak bir argüman üretemem bana hizmet sağlayan ya da potansiyel sağlayabilecek kişileri konuya davet ederim. yazmak isterlerse onlar yazarlar. Burada konu baltalıyorsun diye bir şey de yok. Sen işe yaramadığını söylüyorsan bu konu baltalamak olmaz. Bir gerçekliği ifade ediyorsun. Satışı düşecekse de bu gerçeklik bazında düşsün forum ne için var sadece satıcılar için var olsaydı forum olmazdı, marketplace olurdu. Bionluk falan olurdu. Forum atmosferine dahi aykırı söylediğiniz şey. Ben burada bir firmayı nasıl bilirsiniz diye de sorabilirim, hizmeti de tartışabilirim, bir tez üretiyorsanız anti tezi için de bu işin ilgililerini de davet edebilirim. İcazet edip etmemeleri onların inisiyatifinde, bana göre icazet etmemeleri hizmetlerinin ne kadar arkasında olduklarını gösterir.
    Hocam seninle bu içi dolu (!) tartışmayı sürdürmek isterdim ama uyumak zorundayım. Tekrarlıyorum, kimsenin konusunu baltalamadım. Kendine şahit tutmak için çağırdığın arkadaşların biri efendi gibi soru sordu yanıtladım, diğeri senin bu davranışından rahatsız olup gerekenleri yazdı konuya. Olayı er meydanına, ringe çevirme çabana bir anlam veremiyorum. Yazdıklarım benim düşüncelerim. Yazdığım minvalde görüşleri SEO bloglarından, SEO uzmanlarının makale ve videolarından da okuyabilirsin. Benim düşüncem senin için neden bu kadar önemli? Ben onu oraya kimseyle tartışmak, hit satışını bitirmek, köküne kibrit suyu dökmek için yazmadım. Konu açılmış, soru sorulmuş, fikrimi belirttim. Bu kadar gereksiz uzatılabilirdi bir konu, tebrik ederim.

    İyi geceler.
  • 23-02-2021, 02:10:52
    #23
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size bir ürün ile karşınıza gelmedim. Siz bana özel mesaj ile geri dönüş sağladınız mı ? Ya da siz benim konumun altına yorum attınız mı ? Hayır.. Ben sizi ne diye bir bilgilendirme,bir açıklama yapayım ? Siz polemik oluşmuş bir konuya beni dahil ediyorsunuz. Tabii ki böyle konuşacağım. Konuyu gördüm,gerekli olsa zaten dahil olurdum. Beni etiketlemenize ne gerek var ? Ben size sadece bunu sormak istiyorum. Müşterilerime genel bir bilgilendirme yaparım zaten. Ancak dediğim gibi organik hit satışı yapamadım. Ticaret puanlarımdan da anlaşılacağı üzere..
    "Ben size bir ürün ile karşınıza gelmedim " derken ??

    Bir ürünle karşıma gelmişsin bak SS'i var. Bir ürünle karşıma gelmesen etiket de atmazdım. Bence hizmetinizin detaylarını bilmeden "Gonderilen hitler %100 organiktir " gibi ibareler kullanmayın. Organikse bunu google anlamayacaktır, organikse zararı olamz yararı olur peki organik mi ?
    "Beni etiketlemenize ne gerek var ? " demişsiniz konuyu görüp görmediğinizi "admin" olduğum için bilmiyorum, görsem dahi etiketleyebilirim sizin bir satıcı olarak açıklamanızı dinlemek isterim. Bunun için zorlamam, açıklama yapmayabilirsiniz.

    Eğer konuyla hiçbir alakanız olmasa etiket atmazdım. Bir müşteri olarak sağladığınız hizmete yönelen bir itham noktasında etiket atamayacaksam ilgili kişiye etiketin ne anlamı kalıyor.
    Anlamıyorsunuz size örnek vereyim, forumda kahve şurubu satıyorsunuz, sonra "kahve şurubu kalp krizi yapıyor" şeklinde bir konu açılıyor. Ben sizi bu konuya etiketlediğimde etik dışı mı oluyor ? Sattığınız bir hizmet var ortada ve ben bu hizmetin müşterisiyim. Daha fazla tartışmayı uzatmayacağım etiketinizi de kaldırdım gerekirse mesajları da düzenlerim hiç polemiğe dahil olmamış olursunuz. İyi forumlar.
  • 23-02-2021, 02:15:32
    #24
    Ya Allah aşkına hiç birini okumadım. Sadece resimi görüp size yorum yapıyorum. Yani nereden buldunuz beni inanın bilmiyorum. Olaylarla ilgim alakam olmadığı halde beni içine nasıl soktunuz bilmiyorum. Ben bir ürün satıyorsam bana özel bir mesaj ile geri dönüş sağlayabilirsiniz. Yada konunun altına yazabilirsiniz. Burada bir ürün satıyorum diye başka bir konunun altına beni etiketleyip açıklama bekleymezsiniz. Ürün almak isterseniz satan kişilere yazarsınız. Öğrenin bunu lütfen... Beni polemiğe neden çekiyorsunuz ? Siz daha yeni üye birisiniz. Yani neden bu polemik çözemiyorum. Hiç bir alakam yok iken buralara nasıl geldim anlamıyorum. Tekrar söylüyorum adımı,konumu vb bir yerde geçirmeyin lütfen.

    Sizden rıca ediyorum. Başkada bir şey söylemiyorum.
  • 23-02-2021, 02:19:10
    #25
    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam seninle bu içi dolu (!) tartışmayı sürdürmek isterdim ama uyumak zorundayım. Tekrarlıyorum, kimsenin konusunu baltalamadım. Kendine şahit tutmak için çağırdığın arkadaşların biri efendi gibi soru sordu yanıtladım, diğeri senin bu davranışından rahatsız olup gerekenleri yazdı konuya. Olayı er meydanına, ringe çevirme çabana bir anlam veremiyorum. Yazdıklarım benim düşüncelerim. Yazdığım minvalde görüşleri SEO bloglarından, SEO uzmanlarının makale ve videolarından da okuyabilirsin. Benim düşüncem senin için neden bu kadar önemli? Ben onu oraya kimseyle tartışmak, hit satışını bitirmek, köküne kibrit suyu dökmek için yazmadım. Konu açılmış, soru sorulmuş, fikrimi belirttim. Bu kadar gereksiz uzatılabilirdi bir konu, tebrik ederim.

    İyi geceler.
    Kendime şahit tutmak için kimseyi çağırmadım. Verdikleri hizmet hakkında bir açıklamaları olursa buraya yazmaları için fikirleri varsa yazmaları için çağırdım.
    Siz tartışmaları er meydanı ya da ring olarak görüyorsanız bu sizin probleminizdir. Burası bir forum burayı er meydanına çevirme niyetiyle yazmazsan er meydanına çevirilmez. ama amacın farklıysa ringe çevirmek istiyorsan böyle devam et. Bilgilendirici metinler yazacağın yere polemiğe giriyorsun, teknik bir literatüre dayanıyor mu, teknik bir zemini var mı söylediğin şeylerin bunları söylemen gerekirken altı boş ithamlar sunuyorsun. Forumda zaten 5 6 hit satıcısı var. Alacağım hit hizmetini hiç bir işe yaramaz çöp diyerek engelledin. Tavsiye etmiyorum deseydin o zaman bu kadar kesin yargılarla yazacağın yere.

    İki taraf için de üzücü. Birisi sattığı hizmeti bilmiyor copy paste yapmış bir yerden sonra niye etiketledin diyor, birisi bir ithamda bulunuyor bu ithamdan etiklenen kişileri etiketleyince şikayetçi oluyor. Yani ithamının gerçekliğinden bu kadar eminsen bu kadar rahatsız olman çok anlamsız. Sattıkları hizmetler "Çöp, işe yaramaz" ve "zararlı" hizmetlerse o zaman bunu satan satıcılarda buna yönelik açıklamasını yapar diye düşünüyorum. Bana sallamanızın hiçbir anlamı yok. bana boşu boşun sallıyorsunuz. İki tarafı da tanımam etmem sadece bir müşteriyim. Etiketten rahatsız olan varsa hiç konuya dahil olmasın etiketi kaldırırım.
  • 23-02-2021, 02:24:05
    #26
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Allah aşkına hiç birini okumadım. Sadece resimi görüp size yorum yapıyorum. Yani nereden buldunuz beni inanın bilmiyorum. Olaylarla ilgim alakam olmadığı halde beni içine nasıl soktunuz bilmiyorum. Ben bir ürün satıyorsam bana özel bir mesaj ile geri dönüş sağlayabilirsiniz. Yada konunun altına yazabilirsiniz. Burada bir ürün satıyorum diye başka bir konunun altına beni etiketleyip açıklama bekleymezsiniz. Ürün almak isterseniz satan kişilere yazarsınız. Öğrenin bunu lütfen... Beni polemiğe neden çekiyorsunuz ? Siz daha yeni üye birisiniz. Yani neden bu polemik çözemiyorum. Hiç bir alakam yok iken buralara nasıl geldim anlamıyorum. Tekrar söylüyorum adımı,konumu vb bir yerde geçirmeyin lütfen.

    Sizden rıca ediyorum. Başkada bir şey söylemiyorum.
    Hiçbir şeyi okumadığınız çok belli.
    Toplu bir etiket attım konuya illa dahil ol diye seni zorlamadım. Okumadım dediğiniz şeyi okuduğunuza da o kadar eminim ki sadece cevabınız olmadığı için okumadığım şeklinde palavra attığınızı düşünüyorum. Konu seninle alakalı değilse dahil olmazsın bu kadar basit. Şimdi gidip bütün satıcıların konularının altına Keras'ın işe yaramaz çöp dediği yorumun fotorğafını ve linkini atıp orada bir açıklama mı bekleyeyim ? Onu da yapabilirim çünkü bu benim aklıma takılan bir soru, ben gidip hepsinin konusunun altına buna ne diyorsunuz çöp hizmet mi sağlıyorsunuz diye yazmadım. Buraya davet ettim satışları da baltalanmasın diye.
    Okumadığınız gibi daha fazla yazmazsanız sevinirim. iyi forumlar.