Forumdan 1 arkadaşımız bir gönderi açmıştı. Web sitelerini yoruma yazıyordunuz. 45 dakika içinde hatta 20 dakika da Google de mesela 90. Sıradan ilk 2 sayfa içerisine getiriyordu. Milletin gözü önünde kanıtlamıştı bunu. Ancak tabiki konu silindi.
Ufak bir soru sormak istiyorum hocam.
Zararlı olduğunu belirttiğiniz için yazıyorum hocam.
Ufak bir soru soracağım. Şimdi benim 1 tane anahtar kelimem olsun.
Adı deneme ben bu anahtar kelime de çalışma yapıyorum ama bir türlü ilk 10 da ki kişileri geçemiyorum.
Şimdi elimde ki Hit botu ile 100 VDS ye kurup ilk 10 daki tüm siteler tıklatma yapsam.
Sizin açıklamanıza göre bu 10 sitede ki her site bir düşüş yaşayacak geride olanlar ise öne geçecektir.
Zararlı olarak tabiriniz aynı bu şekilde değil mi ?
Not: tartışmak için değil sadece soru sormak için yazıyorum
Zararlı derken uzun vadede. Yoksa herkes herkese Anti-SEO yapabilir bu şekilde. Silinen konu muhabbetinden haberim yok ama sizin programla gönderdiğiniz hiti Google anlayacak ve organik kelime aratıp, trafik olarak sitede uzun süre dolaşma kriterinin sağladığı yükselme faydasını göstermeyecektir.