Ya Allah aşkına hiç birini okumadım. Sadece resimi görüp size yorum yapıyorum. Yani nereden buldunuz beni inanın bilmiyorum. Olaylarla ilgim alakam olmadığı halde beni içine nasıl soktunuz bilmiyorum. Ben bir ürün satıyorsam bana özel bir mesaj ile geri dönüş sağlayabilirsiniz. Yada konunun altına yazabilirsiniz. Burada bir ürün satıyorum diye başka bir konunun altına beni etiketleyip açıklama bekleymezsiniz. Ürün almak isterseniz satan kişilere yazarsınız. Öğrenin bunu lütfen... Beni polemiğe neden çekiyorsunuz ? Siz daha yeni üye birisiniz. Yani neden bu polemik çözemiyorum. Hiç bir alakam yok iken buralara nasıl geldim anlamıyorum. Tekrar söylüyorum adımı,konumu vb bir yerde geçirmeyin lütfen.
Sizden rıca ediyorum. Başkada bir şey söylemiyorum.