Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size bir ürün ile karşınıza gelmedim. Siz bana özel mesaj ile geri dönüş sağladınız mı ? Ya da siz benim konumun altına yorum attınız mı ? Hayır.. Ben sizi ne diye bir bilgilendirme,bir açıklama yapayım ? Siz polemik oluşmuş bir konuya beni dahil ediyorsunuz. Tabii ki böyle konuşacağım. Konuyu gördüm,gerekli olsa zaten dahil olurdum. Beni etiketlemenize ne gerek var ? Ben size sadece bunu sormak istiyorum. Müşterilerime genel bir bilgilendirme yaparım zaten. Ancak dediğim gibi organik hit satışı yapamadım. Ticaret puanlarımdan da anlaşılacağı üzere..
"Ben size bir ürün ile karşınıza gelmedim " derken ??

Bir ürünle karşıma gelmişsin bak SS'i var. Bir ürünle karşıma gelmesen etiket de atmazdım. Bence hizmetinizin detaylarını bilmeden "Gonderilen hitler %100 organiktir " gibi ibareler kullanmayın. Organikse bunu google anlamayacaktır, organikse zararı olamz yararı olur peki organik mi ?
"Beni etiketlemenize ne gerek var ? " demişsiniz konuyu görüp görmediğinizi "admin" olduğum için bilmiyorum, görsem dahi etiketleyebilirim sizin bir satıcı olarak açıklamanızı dinlemek isterim. Bunun için zorlamam, açıklama yapmayabilirsiniz.

Eğer konuyla hiçbir alakanız olmasa etiket atmazdım. Bir müşteri olarak sağladığınız hizmete yönelen bir itham noktasında etiket atamayacaksam ilgili kişiye etiketin ne anlamı kalıyor.
Anlamıyorsunuz size örnek vereyim, forumda kahve şurubu satıyorsunuz, sonra "kahve şurubu kalp krizi yapıyor" şeklinde bir konu açılıyor. Ben sizi bu konuya etiketlediğimde etik dışı mı oluyor ? Sattığınız bir hizmet var ortada ve ben bu hizmetin müşterisiyim. Daha fazla tartışmayı uzatmayacağım etiketinizi de kaldırdım gerekirse mesajları da düzenlerim hiç polemiğe dahil olmamış olursunuz. İyi forumlar.