Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya Allah aşkına hiç birini okumadım. Sadece resimi görüp size yorum yapıyorum. Yani nereden buldunuz beni inanın bilmiyorum. Olaylarla ilgim alakam olmadığı halde beni içine nasıl soktunuz bilmiyorum. Ben bir ürün satıyorsam bana özel bir mesaj ile geri dönüş sağlayabilirsiniz. Yada konunun altına yazabilirsiniz. Burada bir ürün satıyorum diye başka bir konunun altına beni etiketleyip açıklama bekleymezsiniz. Ürün almak isterseniz satan kişilere yazarsınız. Öğrenin bunu lütfen... Beni polemiğe neden çekiyorsunuz ? Siz daha yeni üye birisiniz. Yani neden bu polemik çözemiyorum. Hiç bir alakam yok iken buralara nasıl geldim anlamıyorum. Tekrar söylüyorum adımı,konumu vb bir yerde geçirmeyin lütfen.

Sizden rıca ediyorum. Başkada bir şey söylemiyorum.
Hiçbir şeyi okumadığınız çok belli.
Toplu bir etiket attım konuya illa dahil ol diye seni zorlamadım. Okumadım dediğiniz şeyi okuduğunuza da o kadar eminim ki sadece cevabınız olmadığı için okumadığım şeklinde palavra attığınızı düşünüyorum. Konu seninle alakalı değilse dahil olmazsın bu kadar basit. Şimdi gidip bütün satıcıların konularının altına Keras'ın işe yaramaz çöp dediği yorumun fotorğafını ve linkini atıp orada bir açıklama mı bekleyeyim ? Onu da yapabilirim çünkü bu benim aklıma takılan bir soru, ben gidip hepsinin konusunun altına buna ne diyorsunuz çöp hizmet mi sağlıyorsunuz diye yazmadım. Buraya davet ettim satışları da baltalanmasın diye.
Okumadığınız gibi daha fazla yazmazsanız sevinirim. iyi forumlar.