• 16-02-2021, 01:30:14
    #46
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel güvenlik, havuz, sauna, hamam, kapalı otopark, spor salonu, pilates, temizlik ve teknik gibi hizmetler var hocam.

    115 lira günümüzde çok normal bir rakam
    bu saydıklarınız bedava mı cidden bu sitede kiralar ne kadar hiç sitede oturmadım ama oturan arkadaşlarım var sauna hamam spor salonu pilates yokken 200 tlden başlıyor onlarda daire 1+1 2+1 gibi seçeneklere göre fiyat farkı varmış. yani şundan soruyorum bizim burada spor salonları 130 tl den başlıyor şimdi diğer saydıklarınız bedavaya gelmiş oluyor
  • 16-02-2021, 01:38:27
    #47
    iyisite.NET
    Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    79 daire aylık 300tl aidat ödüyorum (giriş daireler hariç 340tl) bende şikayetçiyim site borçlu diyip diyip her sene 50-60 tl zam yapıyorlar. Yönetimde kimseden ses çıkmadığı için değişmiyor.
    3. Şahıs mesuliyet sigortası
    Asansör periyodik bakımlar
    Asansör senelik muayene
    Ortak alan elektrik, su ve bakim
    Varsa güvenlik, temizlik, personel maaşları
    Varsa Sosyal tesis giderleri
    Temizlik malzeme giderleri
    Varsa kameralar vs.
    Teknik malzeme ve bakım giderleri
    Varsa peyzaj bakımları ve su gideri
    Jeneratör bakım ve yakıt masraflari
    Kırtasiye giderleri
    Varsa ofis giderleri
    Posta pul giderleri ( tebligat vs )
    Varsa Site yönetim program gideri
    Mali müşavir, muhasebe giderleri.
    Banka komisyon giderleri


    Vs. Vs. Daha yüzlerce kalem sayabilirim.

    Belki de aklınıza gelmeyecek çok ciddi harcamalar oluyor hocam
  • 16-02-2021, 08:04:16
    #48
    Ben 100 tl ödüyorum ama o bile zoruma gidiyor Çoğu insan kira öder gibi aidat ödüyormuş.
  • 16-02-2021, 09:14:12
    #49
    Ben 50 TL Ödüyorum 5 aylık peşin veriyorum kafam rahat.Bahçe Sulama-Apartman Otomat Elektriği-Asansör Bakımı-Temizlik-Çevre düzenlemesi cart curt.Görüyorumki 500 TL bile ödeyen var yazıktır günahtır arkadaşlar.
  • 16-02-2021, 10:26:22
    #50
    Bugün aidat vermeyen yarın vergi vermez. Vergilerin nereye gittiği belli ama binanın değil ha ? Güzel..
  • 16-02-2021, 10:28:41
    #51
    Bizim ******** yönetici 2 tane kapıcı dairesine kapıcı tutmak yerine ikincisini kiraya verip hem parasını yiyor hem yüzsüz gibi aidat istiyor yaptığı sadece 2-3 ay da bina yıkatmak elektrik su faturası onlarda max aylık 150 tl artı yaptığının faturasını getir diyoruz kalleş fatura getirmiyor yada kendi kağıda yazdığı parayı getiriyor ulan i*ne fatura getirsene bizden başka Ses çıkaran yok hepsi korkağın önde gidenleri kim olsa kerizlerin parasını yer ayda oturduğu yerde 2-3k gelir elde ediyor mis gibi
  • 16-02-2021, 10:32:14
    #52
    Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 50 TL Ödüyorum 5 aylık peşin veriyorum kafam rahat.Bahçe Sulama-Apartman Otomat Elektriği-Asansör Bakımı-Temizlik-Çevre düzenlemesi cart curt.Görüyorumki 500 TL bile ödeyen var yazıktır günahtır arkadaşlar.
    Keşke hocam keşke öyle olsa benim diğer yorumu okursan anlarsın.
  • 16-02-2021, 10:46:05
    #53
    Sitelerde ki bu aidat işleri saçmalığa dönüştü, eski oturduğumuz yerde her ay bir kere kapı değiştiriliyordu ve bize fatura ediliyordu. Millet ödemiyor, icraya veriliyor, avukatlık ücreti yine bizden alınıyor. Dava kazanılıyor mu, kazanıldığında gelen para nereye gidiyor kimse bilmiyor. Asansörsüz site için 300 tl aidat ödüyorduk, her ay çiçekler söküp yeniliyorlar bilmemne. Kira 900 liraydı aidat 300 liraydı, kiraya zam gelmedi aidatlara 50 lira zam geldi. Bazı yerlere bakıyorum hiç bir şey olmamasına rağmen 500-600 ödüyorlar, ev alsan bile kiradan kurtulamıyorsun bu aidat geyiği yüzünden. Yakın zamanda büyük bir ayaklanma çıkacak ve buna düzenleme gelecektir diye düşünüyorum...
  • 16-02-2021, 10:46:31
    #54
    BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün aidat vermeyen yarın vergi vermez. Vergilerin nereye gittiği belli ama binanın değil ha ? Güzel..
    hocam konuyu nereye bağladın çok şükür devletimize her ay vergimizi fazlası ile ödüyoruz.