Konu
Bina Aidatı Vermemek?
16-02-2021, 09:14:12
#49
Ceku92
Ben 50 TL Ödüyorum 5 aylık peşin veriyorum kafam rahat.Bahçe Sulama-Apartman Otomat Elektriği-Asansör Bakımı-Temizlik-Çevre düzenlemesi cart curt.Görüyorumki 500 TL bile ödeyen var yazıktır günahtır arkadaşlar.