BatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün aidat vermeyen yarın vergi vermez. Vergilerin nereye gittiği belli ama binanın değil ha ? Güzel..
hocam konuyu nereye bağladın çok şükür devletimize her ay vergimizi fazlası ile ödüyoruz.