Sitelerde ki bu aidat işleri saçmalığa dönüştü, eski oturduğumuz yerde her ay bir kere kapı değiştiriliyordu ve bize fatura ediliyordu. Millet ödemiyor, icraya veriliyor, avukatlık ücreti yine bizden alınıyor. Dava kazanılıyor mu, kazanıldığında gelen para nereye gidiyor kimse bilmiyor. Asansörsüz site için 300 tl aidat ödüyorduk, her ay çiçekler söküp yeniliyorlar bilmemne. Kira 900 liraydı aidat 300 liraydı, kiraya zam gelmedi aidatlara 50 lira zam geldi. Bazı yerlere bakıyorum hiç bir şey olmamasına rağmen 500-600 ödüyorlar, ev alsan bile kiradan kurtulamıyorsun bu aidat geyiği yüzünden. Yakın zamanda büyük bir ayaklanma çıkacak ve buna düzenleme gelecektir diye düşünüyorum...