Ben 50 TL Ödüyorum 5 aylık peşin veriyorum kafam rahat.Bahçe Sulama-Apartman Otomat Elektriği-Asansör Bakımı-Temizlik-Çevre düzenlemesi cart curt.Görüyorumki 500 TL bile ödeyen var yazıktır günahtır arkadaşlar.
Keşke hocam keşke öyle olsa benim diğer yorumu okursan anlarsın.