Bizim ******** yönetici 2 tane kapıcı dairesine kapıcı tutmak yerine ikincisini kiraya verip hem parasını yiyor hem yüzsüz gibi aidat istiyor yaptığı sadece 2-3 ay da bina yıkatmak elektrik su faturası onlarda max aylık 150 tl artı yaptığının faturasını getir diyoruz kalleş fatura getirmiyor yada kendi kağıda yazdığı parayı getiriyor ulan i*ne fatura getirsene bizden başka Ses çıkaran yok hepsi korkağın önde gidenleri kim olsa kerizlerin parasını yer ayda oturduğu yerde 2-3k gelir elde ediyor mis gibi