Ev aldıktan sonra yaşadığım problem...
104
●2.970
- 11-10-2020, 03:41:46Tesadüf mü bilemiyorum ama aynısı bende de var. Şuan bulundugum eve taşınana kadar herşey yolunda gidiyordu ama bu eve geçtiğimden beri hiç bir işim rast gitmiyor arabamı bile satmak zorunda kaldım. Maddi manevi herşey ters gidiyor bir açıklaması var mıdır acaba bilemiyorum. (Yaşantım tamamen aynı çevrem vs ama herşey ters gidiyor anlayamıyorum)
- 11-10-2020, 08:19:23Selamlar hocam
Benim amcamgilin evi de böyle. Eve girince benim hiçbir şey yapasım gelmiyor. Uykum geliyor.
Amcam da böyle. Hadi şunu yapalım diyorum. Boşver diyor. Üşengeç yani. Yemek yedikten sonra uyku bastırıyor.
Sabah, öğlen ve akşam uyumak istiyor.
Umarım en kısa sürede çözersiniz. - 11-10-2020, 10:09:24Gerçekten masal mı, teşekkür ederim beni aydınlattın kardeş.Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yıllardır Kuran'ın gerçek olduğunu sanıyordum.
Ne aptalmışım, tüh.
Darısı diğer müslüman arkadaşların başına, bizim için küçük ama insanlık için büyük bir adım.
Felak, 113/1-5:
"De ki: Yarattığı şeylerin kötülüğünden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin kötülüğünden, düğümlere üfleyenlerin kötülüğünden, haset ettiği zaman hasetçinin kötülüğünden, sabah aydınlığının Rabbine sığınırım. - 11-10-2020, 10:47:29Üyeliği durdurulduEvler içinde yaşayan insanların enerjileri ile beslenir ve siz evi almadan önce ki sahipleri veya kiracılarının enerjileri muhtemelen kötüydü ve bu da dolaysıyla sizin enerjinizin düşük olmasından kaynaklı rahatsız ediyor.Yapmanız gereken şey evi şifalandırmak.Aynı olay benim arkadaşımın başına geldi hayattan soğudu bir süre sonra ailesi ile arası açılmaya başladı.Bunun üzerine evde şifalandırma amacıyla düzenli olarak adaçayı ve üzerlik tohumunu yakarak iyi niyet ve pozitif enerji,düşünce ile evini şifalandırdı.Şimdi çok şükür sıkıntı yaşamıyor.
Bunların yanında evinizde sizi rahatlatacak içsel olarak huzur verecek size özgü şeyleri yerleştirin.Mutlaka sizden öncekilerin bıraktığı negatif enerjiden kurtulmanız gerekiyor.Şayet ev içinde sizden öncekilerin kullandığı herhangi bir nesne varsa ondan kurtulmayı deneyin.Umarım en kısa sürede şifalanırsınız. - 11-10-2020, 11:23:01Eğer söylediklerinde ciddi isen sat gitsin evi. Paranı da altına yatırıp yeni ev bulana kadar huzurlu olacağını düşündüğün bir yere taşın. Mutlu olmanızı istemeyen, şüphelendiğin kişiler varsa da görüşmeyi tamamen kes (akraba da olsa). Sadece tavsiyedir.
- 11-10-2020, 16:34:46Ben biraz bu konuya inaniyorum hocam. Arastirmaya basladim.Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eşyalarla ilgili skntim yok ben evi degistirmeye karar verdim. Kiraya verip kendim kiraya cikacagim.bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynisini yapacagim hocam. Buna karar verdim zaten.thepatriot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynisini yapmadigima cok pismanim keske hic kirada oturdugum yerden cikmasaydim orada boyle bi sorunum yoktu..Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapamiyorum hocam evi degistiriyoruz.tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyle yapacagim hocam iyiye gitmiyorum. Bu yuzden evi kiraya verecegim. Kendimde kiraya cikiyorum. Ev aramaya basladimSpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben dayanamadim artik evi kiraya veriyorum kendimde kiraya cikiyorum.Retreat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cozecegim hocam insallah.EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam eve ciktiktan sonra babamla aram bozuldu. Kactir abimle kavga ettim simdi babam benimle konuşmuyor. Artik dayanamiyorum ve cikacagimbyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir cok bana negatif enerji veren insanlarla baglarimi koparmaya basladim. Zaten bu eve ciktiktan sonra arkadaslik iliskilerim ailemle olan diyalogum alt ust oldu...imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-10-2020, 16:35:56%99.9 evde yaşayan cinler tarafından sıkıntıya uğratılıyorsunuz.
Bu tür sıkıntılar genellikle evde yaşayan daha önceki kişilerin manevi pislikleri evde kalır. Bu da evin enerjisini olumsuz etkiler.
Evde daha önce yaşayan kişilere büyü yapılmış olabilir ve bu büyüden dolayı evde sıkıntı oluşmuş olabilir.
Sıfır binada bu tür sıkıntılar olmaz mesela. (Eğer evin yapımında vebal işlenmediyse). - 11-10-2020, 16:45:37Ev sifir ev hocam daha once oturan olmadi.Daha once bu arsa uzerinde ne vardi kim vardi bilmiyorum.nefs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2020, 21:37:46Hocam bence evinizin içinize sinmeyen bir kısmı olduğunu düşünüyorum. Eski alıştığınız bir şeyi göremiyor olabilirsiniz. Mesela hep 3+1 evde oturup şimdi 2+1 evde oturmak gibi. Yada hep duvar kağıtlı bir evde oturup şimdi olmaması gibi. Yada özel eşyalarınızı koyabilecek kadar yer olmayışı gibi yada bunun gibi şeyler işte. Bence taşınmak ve kiracıyla uğraşmak yerine, taşınacağınız paraya tadilat işine girebilirsiniz. Bende yakın zamanda sıfır ev aldım. Sürekli evde tadilat yapıyorum desem yeridir. Hatta oturmaya bile zamanım kalmıyor. Evde keyifli zaman geçirecek birşeyler yapın. mesela Ev güvenlik sistemi kurun, evinize kendiniz extra dolap yapın. Kendinizden el emeğiniz olan birşeyler koyarsanız seversiniz gibi geliyor.