Büyü vs hikaye, masaldır. Adaptasyon problemi vardır alışırsınız
Gerçekten masal mı, teşekkür ederim beni aydınlattın kardeş.
Bende yıllardır Kuran'ın gerçek olduğunu sanıyordum.
Ne aptalmışım, tüh.
Darısı diğer müslüman arkadaşların başına, bizim için küçük ama insanlık için büyük bir adım.
Felak, 113/1-5:
"De ki: Yarattığı şeylerin kötülüğünden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin kötülüğünden, düğümlere üfleyenlerin kötülüğünden, haset ettiği zaman hasetçinin kötülüğünden, sabah aydınlığının Rabbine sığınırım.