Evler içinde yaşayan insanların enerjileri ile beslenir ve siz evi almadan önce ki sahipleri veya kiracılarının enerjileri muhtemelen kötüydü ve bu da dolaysıyla sizin enerjinizin düşük olmasından kaynaklı rahatsız ediyor.Yapmanız gereken şey evi şifalandırmak.Aynı olay benim arkadaşımın başına geldi hayattan soğudu bir süre sonra ailesi ile arası açılmaya başladı.Bunun üzerine evde şifalandırma amacıyla düzenli olarak adaçayı ve üzerlik tohumunu yakarak iyi niyet ve pozitif enerji,düşünce ile evini şifalandırdı.Şimdi çok şükür sıkıntı yaşamıyor.
Bunların yanında evinizde sizi rahatlatacak içsel olarak huzur verecek size özgü şeyleri yerleştirin.Mutlaka sizden öncekilerin bıraktığı negatif enerjiden kurtulmanız gerekiyor.Şayet ev içinde sizden öncekilerin kullandığı herhangi bir nesne varsa ondan kurtulmayı deneyin.Umarım en kısa sürede şifalanırsınız.