Hocam bence evinizin içinize sinmeyen bir kısmı olduğunu düşünüyorum. Eski alıştığınız bir şeyi göremiyor olabilirsiniz. Mesela hep 3+1 evde oturup şimdi 2+1 evde oturmak gibi. Yada hep duvar kağıtlı bir evde oturup şimdi olmaması gibi. Yada özel eşyalarınızı koyabilecek kadar yer olmayışı gibi yada bunun gibi şeyler işte. Bence taşınmak ve kiracıyla uğraşmak yerine, taşınacağınız paraya tadilat işine girebilirsiniz. Bende yakın zamanda sıfır ev aldım. Sürekli evde tadilat yapıyorum desem yeridir. Hatta oturmaya bile zamanım kalmıyor. Evde keyifli zaman geçirecek birşeyler yapın. mesela Ev güvenlik sistemi kurun, evinize kendiniz extra dolap yapın. Kendinizden el emeğiniz olan birşeyler koyarsanız seversiniz gibi geliyor.