• 10-10-2020, 11:22:36
    #19
    Hocam merhaba
    Esasında bu tür tarz konuları çok fazla duymaya başladık , evin size verdiği enerji sizi rahatsız ediyor anladığım kadarıyla
    evi uygun fiyata aldığınızı söylemişsiniz bir inşaat firmasından mı aldınız yoksa şahıstan mı aldınız benim söyleyeceklerim sadece kendi düşüncelerim yanlış anlaşılma olmasını istemiyorum eğer şahıstan aldıysanız haciz davası vs olabilir satın aldığınız kişi ahhh etmiş olabilir(bu konulara inanır mısınız bilmem ) size naçizane önerim evi sirkeli suyla her gün temizleyin , kuran okumasını biliyorsanız evde her gün akşam kuran okuyun özellikle perşembe gecesi ve cuma akşamı , eve girerken anahtarı kapı kilidine takıp çıkarırken bile besmele ile girip çıkmanızı tavsiye edebilirim ayrıca her odada mutlaka ada çayı yakın bu dediklerimle içinizdeki enerji düzeltmezse
    evinizi kiraya verip kira parasıyla başka bir eve taşının borcu bitince de satıp yeni bir ev için plan yapmanızı önerebilirim
  • 10-10-2020, 11:23:21
    #20
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertelemeden psikiyatriste gidin. Gitmezseniz anksiyete içinizde büyür büyür ve daha başka sıkıntılar çıkarır.
    1 kere gittim antideprasan verdiler.

    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç yaşta mı aldınız? Kötü gözler üstünüzde olabilir. İlk zaman bende bu çok yoğun oldu sonra geçti. Eğer artarak devam ediyorsa evi satın ve kiraya gidin ama düzeleceğini pek sanmıyorum.
    Evet genç yaşta aldım. Yeni evliydim 2. seneye doğru aldım.Bnde öyle düşünüyorum sanırım kiraya vermek en mantıklısı ama.Çıkacağım ev ne kadar iyi gelcek.gerçekten soru işaretleri beni yıldırıyor.
  • 10-10-2020, 11:23:33
    #21
    hocam ben de 2 ay önce yeni bir eve taşındım. eski evde daha çok dışarı çıkıyordum fakat yeni evde pek çıkasım gelmiyor. sanırım eve ısınmak ve adaptasyonla ilgili bu durum.
  • 10-10-2020, 11:26:00
    #22
    MrGatsby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babadan oğula yada farklı bir durum. Açıkçası bir göz gezdirin hocam ayrıca konuyu eşinize açmayın sizin delirdiginizi düşünebilir şu anki durumunuzda. Kendiniz bakın derim.
    Eşimin artık korktuğunu farkettiğimde yani gizlice ağladığını gördüğümde artık konuyu kapattım ve ona iyi görünüyorum.

    OpenBSD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba
    Esasında bu tür tarz konuları çok fazla duymaya başladık , evin size verdiği enerji sizi rahatsız ediyor anladığım kadarıyla
    evi uygun fiyata aldığınızı söylemişsiniz bir inşaat firmasından mı aldınız yoksa şahıstan mı aldınız benim söyleyeceklerim sadece kendi düşüncelerim yanlış anlaşılma olmasını istemiyorum eğer şahıstan aldıysanız haciz davası vs olabilir satın aldığınız kişi ahhh etmiş olabilir(bu konulara inanır mısınız bilmem ) size naçizane önerim evi sirkeli suyla her gün temizleyin , kuran okumasını biliyorsanız evde her gün akşam kuran okuyun özellikle perşembe gecesi ve cuma akşamı , eve girerken anahtarı kapı kilidine takıp çıkarırken bile besmele ile girip çıkmanızı tavsiye edebilirim ayrıca her odada mutlaka ada çayı yakın bu dediklerimle içinizdeki enerji düzeltmezse
    evinizi kiraya verip kira parasıyla başka bir eve taşının borcu bitince de satıp yeni bir ev için plan yapmanızı önerebilirim
    Fakat bunları yaparsam eşim çok ciddi endişelenecektir. Eşim kuran okur. Evi mütahitten aldım. Arsa alıp sıfır yaptılar sıfır eve girdim. Semt uygun bir semt. Evin icinde sıfır enerji var haklısınız.

    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben de 2 ay önce yeni bir eve taşındım. eski evde daha çok dışarı çıkıyordum fakat yeni evde pek çıkasım gelmiyor. sanırım eve ısınmak ve adaptasyonla ilgili bu durum.
    Doğrudur hocam adaptasyon sürecini başarısız geçirdim ben.
  • 10-10-2020, 11:27:02
    #23
    eski evinin oldugu yere alısmıssın cevren vs ordadır ondandır birde her evin rızkı ayrıdır kimi dar kimi boldur huzuruda öyledir sana tavsiyem bir gün anenen babanları davet et bir gün amcan dayınları bir gün teyzen halanlar vs kısacası bu davetlerle evinde bereket olsun hatta 1 ay aralıklarla bu davetlerini yap evine biraz giren cıkan olsun ben evi aldıgımda burda aynı durumu yaşadım ceven ailen sevdiklerin senin yanına gelince ferahlarsın dediklerimi uygula bir ay sonra bana sonucu yaz fikrin degişecekmi bakalım BİRDE BU DURUM VAR MÜSTAKİL EVDE oturup dairelerde yaşayamayan cok insan var onlar bile alışıyor sende alışırsın bir alışma süresi va dediklerimi uygula evin huzur bereket bulur allah ailenle huzurlu bir ortamda yaşamayı nasip etsin hayırlı ugurlu olsun evin.
  • 10-10-2020, 11:28:04
    #24
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere gittim antideprasan verdiler.

    Kullanmanız gerekiyor. İşe yaramazsa başka antidepresan verecekler ki her ilaç herkeste işe yaramıyor. 2 sene boyunca yaygın anksiyete için uygun ilacı bulamamıştım 1 senedir rahatım.
    Psikiyatriste gitmeniz şart ve ilaç içtiğiniz an sorunu düzeltmiyor zaten 1 ayda etkisini gösteriyor.
  • 10-10-2020, 11:29:31
    #25
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere gittim antideprasan verdiler.


    Evet genç yaşta aldım. Yeni evliydim 2. seneye doğru aldım.Bnde öyle düşünüyorum sanırım kiraya vermek en mantıklısı ama.Çıkacağım ev ne kadar iyi gelcek.gerçekten soru işaretleri beni yıldırıyor.
    Hocam eve alışmak için çaba gösterin mevlüd okutun. İmkanınız varsa evi boyatın. Eşyalarınızın yerini değiştirin.
  • 10-10-2020, 11:29:53
    #26
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski evinin oldugu yere alısmıssın cevren vs ordadır ondandır birde her evin rızkı ayrıdır kimi dar kimi boldur huzuruda öyledir sana tavsiyem bir gün anenen babanları davet et bir gün amcan dayınları bir gün teyzen halanlar vs kısacası bu davetlerle evinde bereket olsun hatta 1 ay aralıklarla bu davetlerini yap evine biraz giren cıkan olsun ben evi aldıgımda burda aynı durumu yaşadım ceven ailen sevdiklerin senin yanına gelince ferahlarsın dediklerimi uygula bir ay sonra bana sonucu yaz fikrin degişecekmi bakalım BİRDE BU DURUM VAR MÜSTAKİL EVDE oturup dairelerde yaşayamayan cok insan var onlar bile alışıyor sende alışırsın bir alışma süresi va dediklerimi uygula evin huzur bereket bulur allah ailenle huzurlu bir ortamda yaşamayı nasip etsin hayırlı ugurlu olsun evin.
    Teşekkür ederim. Bu söylediklerinizin hepsini neredeyse 1 yıla yakın olacak denedim. Devam da ediyorum. Umarım bir anda bişey olursa geçer.

    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmanız gerekiyor. İşe yaramazsa başka antidepresan verecekler ki her ilaç herkeste işe yaramıyor. 2 sene boyunca yaygın anksiyete için uygun ilacı bulamamıştım 1 senedir rahatım.
    Psikiyatriste gitmeniz şart ve ilaç içtiğiniz an sorunu düzeltmiyor zaten 1 ayda etkisini gösteriyor.
    Başka bir doktora gideceğim sanırım hocam.
  • 10-10-2020, 11:30:53
    #27
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eve alışmak için çaba gösterin mevlüd okutun. İmkanınız varsa evi boyatın. Eşyalarınızın yerini değiştirin.
    Yaptım hocam.Eve alışabilmek için neler neler yaptım. Eşyamı bile sattım eve uygun olmayan. Hoşuma gitmeyen. Beni rahatsız eden herşeyi yaptım.